Saturday, December 22, 2018

APLIKASI KOMPUTER

Kelas Aplikasi Komputer ini memberi pendedahan kepada saya untuk mengetahui lebih banyak info dengan menggunakan komputer .

Pada setiap hari jumaat , kelas aplikasi komputer bermula pada pukul 8 pagi ataupun pada pukul 8.15pagi .

Dalam kursus ini , saya mempelajari ilmu baharu seperti words, access,html,powerpoint  dan excel . Tugasan dalam kumpulan juga  turut diberikan oleh pensyarah  iaitu Dr Zaleha binti Yazid  bagi memantapkan ingatan dan mahir dalam setiap tajuk yang dipelajari. 

Saya sangat bersyukur kerana mendapat ahli kumpulan yang sangat membantu dan peramah malah mereka sabar untuk  mengajar saya  melakukan tugasan dengan baik. Kumpulan saya juga turut  berjumpa di surau untuk melakukan tugasan pada setiap hari Khamis . 

Kelas aplikasi komputer ini sangat berguna dengan memberikan pendedahan asas untuk menggunakan komputer . 

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Dr Zaleha kerana mengajar saya dan rakan-rakan dalam  kursus ini dengan jayanya . 



No comments:

Post a Comment

APLIKASI KOMPUTER